Usein kysytykset kysymykset

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
MIKSI VERKKOKAUPASSANNE EI VOI MAKSAA KORTILLA?

Alamme erityispiirteiden vuoksi emme saa maksupalveluntarjoajilta korttimaksumahdollisuutta verkkokauppaan. Siksi kaikki tilaukset verkkokaupassa maksetaan tilisiirrolla. Tilisiirto on turvallinen ja luotettava, sillä se tapahtuu pankkien suojatuissa järjestelmissä. Laskulla on 7 päivän maksuaika, ja lähetämme tilatut tuotteet heti maksun saavuttua.

MIKSI KÄYTÄTTE ULKOMAALAISTA PANKKITILIÄ MAKSUIHIN?

Käytämme ulkomaalaista pankkitiliä, koska toimialamme erityispiirteiden vuoksi suomalaiset pankit eivät tarjoa meille pankkipalveluita. Valitsemamme ulkomainen pankki on luotettava ja turvallinen, jotta maksut sujuvat vaivattomasti.

KUINKA NOPEASTI TOIMITATTE TUOTTEET MAKSUN JÄLKEEN?

Toimitamme tuotteet 1–3 päivän kuluessa maksun kirjautumisesta. Näin varmistamme nopean ja luotettavan toimituksen.

MIKSI EN OLE SAANUT LASKUA?

Laskusi tulee automaattisesti ja todennäköisesti järjestelmä on ruuhkautunut. Laskusi todennäköisesti saapuu sähköpostiisi tunnin sisällä tilauksesta, jos et saanut laskua heti tilauksen jälkeen. Jos laskua ei ole saapunut tunnin sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluun yhteystietojen kautta.

MIKSI SAIN SÄHKÖPOSTIN TILAUKSENI PERUMISESTA?

Sähköposti on automaattinen ilmoitus maksamattomasta laskusta. Tilauksilla on 7 päivän maksuaika, ja jos maksua ei suoriteta tämän ajan kuluessa, tilaus peruutetaan ja tuotteet palautuvat varastoon.